En top 3’er af Godbidder.

Lækre godbidder, gør at vores hunde oftere vil samarbejde.Godbidder til hundetræning

And:

Skal i have And til aftensmad, så køber i 2 stk. Og sæt dem begge i ovnen. Den ene serverer i så for familien eller gæsterne. Den anden skærer du/i op i gode godbids-størrelser. ( Jeps, jeg ved det tager lidt tid, men tro mig, din hund vil elske dig for det).
Godbidderne fordeler du så i fryseposer i passende størrelser, og derefter kommer du dem i fryseren. Aftenen inden træning tager du så en pose Ande-godbidder op af fryseren, og på den måde har du altid førsteklasses godbidder med, når i skal til træning.

Fiskefrikadeller:

Der kan købes 4 stk. for 10-15 kr. Her får man virkelig mange guffer. Jeg har ikke mødt en hund, der ikke elsker Fiskefrikadeller. ( Ja, jeg ved de lugter! ).
De værste godbidder, jeg har oplevet er Rullepølse. Jeg kan så heller ikke lide rullepølse, men mine hunde elsker det!

Kylling:

Kog en pakke Kyllinge-bryst Fileter, og skær kødet op til en fornuftig godbids størrelse. ( Bør være afkølet inden de skæres, ellers smuldrer kødet! ). Derefter puttes de i fryseposer og så ind i fryseren.

Vejen frem til en skøn trænings-sektion er, at afregningen til hunden er i orden. Så bliver det hele til en leg. Men, der findes faktisk hunde, der ikke kan lide godbidder. Dem kan vi i stedet belønne med legetøj.

Tro mig, man kan faktisk også have for gode godbidder med til træning. Ofte er det nemlig sådan, at de godbidder i sagtens kan bruge hjemme, ikke dur på trænings-pladsen, da de her er for kedelige. Hvem siger, at det skal være nemt. Men det er en balance, i/vi finder ud af på den gode eller kedelige måde. Den gode måde er, når hunden samarbejder, den kedelige er, når hunden bare ikke gider samarbejde.

Betalingen til hunden for at arbejde, skal være i balance med hvad hunden skal lave, samt hvad omgivelserne byder på, måske der i overført betydning er bedre godbidder på pladsen. En klassekammerat, Mælkebøtte, BØRN, duft, lyd, mulighederne er mange. Så det er virklig vigtigt at have Godbidderne i orden.

Så bliver det hele meget sjovere. <3